Echipa de nota 15

Echipa de nota 15

Asa cum un dirijor isi poate arata adevarata masura a talentului doar alaturi de o orchestra de instrumentisti valorosi, tot astfel aspiratiile unor antreprenori cu viziune se pot realiza doar cu ajutorul unei echipe performante.

Secom® are la baza valori si principii etice solide, care se reflecta in tot ceea ce face, atat in relatia cu consumatorii, cat si cu membrii echipei si partenerii. Compania crede ca demersul medicinei integrative poate fi sustinut prin produse naturale avansate, studiate stiintific, prin servicii de cercetare, educare si consultanta de specialitate, dar mai ales prin oameni competenti, profesionisti adevarati si dedicati domeniului in care activeaza.

180 DE OAMENI IN ECHIPA

Povestea Secom® a inceput in anul 2004, ca o afacere de familie. De-a lungul tim­pului, echipa s-a marit constant, ca o consecinta naturala a evolutiei organice si sustenabile a intregului business Secom®. In ultimii 5 ani, echipa a crescut cu peste 70%, pana la 180 de oameni, care isi desfasoara activitatea la nivel national: in sediul central din Bucuresti, in cele 14 magazine Secom®, cat si pe teren, unde promoveaza produsele catre mediul profesional.

„Echipa Secom® a crescut cu 70% in ultimii 5 ani.”

Gabriel Chirvase, director HR Secom®

VALORI TRAITE

opiniile echipei secom

Factorii majori care au influentat aceas­ta evolutie sunt principiile pe care se bazeaza activitatea companiei. Pentru Secom®, performanta, parteneriat, determinare si incredere nu sunt doar niste concepte abstracte, ci valori traite. De aceea, compatibilitatea cu valorile Secom® este unul dintre principalele criterii de selectie a unui nou membru al echipei, si pe care compania o consi­dera poate chiar mai importanta decat competentele profesionale, despre care are convingerea ca pot fi dezvoltate si consolidate mai usor. Membrii echi­pei Secom® sunt profesionisti hotariti sa faca performanta, dornici sa fie in permanenta la curent cu noutatile din domeniul lor, oameni deschisi, de incre­dere, pe care se poate pune baza si im­preuna cu care se pot construi parteneri­ate pe termen lung, in beneficiul tuturor partilor implicate.

MEDIU DE LUCRU PLACUT

Compania e preocupata de crearea unui mediu organizational placut si intere­sant pentru toti membrii echipei.De altfel, oamenii prietenosi, deschisisi atmosfera placuta sunt principalele aspecte apreciate la Secom®, alaturi de claritatea si transparenta cu care compania comunica.

Secom® are un program bine pus la punct de primire in organizatie a noilor colegi, menit sa simplifice integrarea acestora in lumea Secom® si sa incurajeze un dialog real intre ei si companie. De asemenea, investeste in mentinerea nivelului de angajament al oamenilor din echipa.

Compania are un sistem de recompensare si un pachet de beneficii competitiv, care acopera arii diverse de interes: sanatate, timp liber, well-being. O dovada a increderii Secom® in parerea membrilor echipei sale este si programul de recomandari interne. Denumit „Acel CineVa”, programul recompenseaza colegii cu un bonus, daca persoana pe care o recomanda este angajata. Doua treimi dintre colegii noi din 2018 au venit in companie prin recomandari interne – o confirmare a angajamentului echipei actuale.

parteneriatdeterminare

performantaincredere

Urmatorul articol


Lasa un comentariu

Nu uita, comentariile trebuie aprobate inainte de publicare