Secom® este trendsetter si lider de autoritate in solutii de medicina integrativa, care si-a construit, in cei 20 ani de activitate, pe piata din Romania, o reputatie solida in domeniul importului si comercializarii de produse naturale premium pentru sanatate si frumusete cu ingrediente studiate, certificate si brevetate la nivel global.
20 ani de activitate in
alimentare
naturale
naturale
In 2021, Secom® a lansat Secom® Healthcare Group,
consolidandu-si activitatea in trei divizii:
Secom® Business-to-Business
Care coordoneaza distributia si promovarea produselor pentru sanatate si frumusete din portofoliul de import (majoritatea suplimentelor sunt importate din SUA)
Secom® Business-to-Consumer
Care gestioneaza reteaua nationala de 12 magazine proprii si e-shop-ul www.secom.ro
Good Routine®
Care coordoneaza dezvoltarea si promovarea in Romania a brandului de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom®
Secom® International Markets
Care coordoneaza dezvoltarea si promovarea la nivel international a brandului Good Routine® de suplimente alimentare, creat de Secom®
Secom® Healthcare Group
Secom® Healthcare Group are o echipa de 200
de oameni si un portofoliu divers de sute de
produse premium din trei categorii: suplimente, alimente functionale si cosmetice
naturale., realizate de producatori internationali de renume, precum si un portofoliu variat de servicii medicale si terapii complementare.
Produsele Secom® sunt disponibile la nivel national in peste 8000 de farmacii, pe www.secom.ro, pe www.good-routine.com si in cele 17 magazine Secom® din principalele orase ale tarii. Suplimentele din portofoliul Good Routine® creat de Secom ®'sunt comercializate in Romania, dari si in alte 8 tari.
Secom® Healthcare Group
in farmacii
Evolutia Secom®
Evolutia Secom® de pana acum se datoreaza celor trei piloni pe care a fost construit business-ul:
Calitatea fara compromis
Preocuparea constanta
pentru inovatie
Dorinta autentica
de a face bine
Misiunea Secom® Healthcare Group ramane aceeasi de la momentul lansarii: de a contribui la imbunatatirea sanatatii si a starii de bine a oamenilor prin produse si servicii de inalta calitate, inovatoare si de incredere, livrate intr-o maniera etica de business.
Mai multe detalii despre grup gasiti pe www.secom-healthcare.com
Povestea Secom® a inceput in anul 1991, ca o afacere de familie, avand un alt profil de activitate.
1991
Incepand cu anul 1997 Secom® se dezvolta spre ceea ce este astazi, sub acest brand fiind deschis unul dintre primele magazine cu profil naturist din Bucuresti.
1997
In anul 2002 Secom® evolueaza catre un mini Centru de Consultata Naturopata care promoveaza conceptul de medicina integrativa.In paralel incepe procesul de cercetare a pietei internationale de suplimente alimentare care se finalizeaza in anul 2004, an din care Secom® are profilul actual.
2002
Secom® a facut pionierat, fiind prima companie care a introdus inca din 2004 in Romania multe dintre ingredientele "inovatoare" disponibile astazi: ciuperci medicinale, colostru, glutation, 5-HTP, resveratrol, GABA, L-citrulina si prima gama de suplimente special creata de medici pediatri pentru sanatatea copiilor – ChildLife® Essentials, dar si concepte precum cel de medicina integrativa sau extract standardizat.
2004
Secom® isi extinde acoperirea la nivel national prin echipa proprie de reprezentanti medicali si prin distributia directa in farmacii.
2008
Secom® lanseaza propriul lant de retail (2 locatii) si demareaza procesul de rebranding.
2013
Secom® lanseaza secom.ro si reteaua de retail offline ajunge la 10 magazine.
2016
Secom® urca pe locul 3 in piata de suplimente alimentare. Compania isi extinde portofoliul cu cosmetice naturale (gama Andalou Naturals).
2017
Secom® introduce in portofoliu o noua categorie de produse: ceaiuri premium (TEALIA™ si The Republic of Tea). Reteaua de retail Secom® ajunge la 13 magazine.
2018
Secom® lanseaza Good Routine®, primul brand privat de suplimente alimentare din portofoliu.
2020
Din dorinta de consolidare a activitatii si identitatii de brand Secom®, este lansat Secom® Healthcare Group.
Secom® Healthcare Group lanseaza programul de implicare sociala Impreuna in Slujba Binelui.
2021
Secom® Healthcare Group lanseaza primul raport de sustenabilitate.
Secom® Retail isi extinde portofoliul cu noi categorii de produse, ecologice si naturale.
Secom® Retail deschide 3 noi magazine in Baneasa Shopping Citiy, AFI Cotroceni Bucharest si Iulius Mall Suceava.
2022
Brandul de suplimente Good Routine®, creat de Secom®, isi extinde prezenta pe piata internationala prin listarea pe 6 piete Amazon si in Costa Rica.
Good Routine® castiga premiul Sustainability Booth – Design Award 2023 – Best at Show la Vitafoods Asia.
Secom® Healthcare devine frunizor al Casei Regale a Romaniei.
2023
Secom® primeste certificarea Best Managed Company in cadrul programului cu acelasi nume desfasurat de Deloitte in Romania.
2024
Portofoliu propriu si exclusiv de peste 400 produse premium
Toate produsele sunt introduse in portofoliu in urma unui proces riguros de selectie, care are la baza o multitudine de criterii stiintifice, pentru a putea oferi consumatorilor garantia sigurantei si a eficientei acestora. Detalii aici.
Suplimentele alimentare din portofoliul Secom® sunt unele dintre cele mai avansate suplimente din lume, fiind realizate de producatori internationali renumiti si administrate cu succes, de zeci de ani, la nivel mondial.
Printre acestia se numara Nature’s Way®, Solaray®, Kal®, Jarrow Formulas®, Essiac® Canada International, ChildLife® Essentials. Fiecare dintre acesti producatori detine fabrici licentiate la nivel farmaceutic, respecta standarde avansate de calitate (cGMP si FDA) si aplica cele mai noi descoperiri tehnologice pentru a oferi consumatorilor garantia sigurantei si eficientei produselor. Detalii aici.
Produsele pe care le aduce Secom® pe piata romaneasca contin materie prima de calitate superioara, au concentratii optime de ingrediente active, au forme de prezentare usor de administrat, permit eliberarea rapida a substantelor active in organism si ofera biodisponibilitate optima. Detalii aici.
In octombrie 2020, dupa aproape 17 ani de experienta in domeniu, Secom® a lansat Good Routine®, primul brand propriu de suplimente alimentare din portofoliu.
Produsele Good Routine® respecta aceleasi standarde de calitate cu care Secom® si-a obisnuit consumatorii si se diferentiaza prin asocierile unice de ingrediente care actioneaza sinergic, formule inovatoare, create dupa reteta proprie Secom®, pentru a sustine consumatorul modern in eforturile sale de a avea o viata echilibrata.
Suplimentele Good Routine® sunt fabricate de Secom® impreuna cu producatori din Spania, recunoscuti international pentru investitiile in Research & Development, pentru calitatea si beneficiile ingredientelor patentate, documentate stiintific prin studii. Incepand din 2023, portofoliul Good Routine® este comercializat atat in Romania, cat si pe piata internationala, prin divizia Secom® International Markets.
Detalii pe www.good-routine.com
Produsele Secom® - atat cele importate cat si cele din brandul propriu Good Routine® - sunt disponibile in farmaciile partenere din intreaga tara, dar si in reteaua proprie - respectiv pe www.secom.ro
In magazinele Secom® compania ofera consumatorilor sai acces la toate cele 700 de produse din portofoliu, dar si la consultanta personalizata in fitoterapie stiintifica.
In plus, din octombrie 2021 Secom® ofera gratuit si consultanta video.
Printr-un simplu click, consumatorul poate intra in legatura cu un consultant din echipa Secom®, care are experienta si competentele necesare pentru a-l indruma in alegerea celor mai potrivite suplimente din portofoliul companiei.
Consultantii Secom au oferit - pana in 2023 - 175 000 de ore de consultanta consumatorilor din magazinele fizice, dar si online, prim serviciul de videoconsultanta.
Detalii aici
Si in cele 17 magazine Secom® din principalele orase:
Misiunea noastra este sa ajutam oamenii sa aiba o viata echilibrata, sanatoasa prin produse si servicii de inalta calitate, inovatoare si de incredere. Pentru a influenta in continuare tot mai multe vieti, dorim sa ne dezvoltam cat mai sustenabil, printr-un comportament responsabil si asumat privind impactul pe care il avem la nivelul economiei, al societatii si asupra mediului.
In acest sens, in 2020 am demarat o analiza de materialitate, care a presupus o radiografiere profunda a activitatii Secom® Healthcare si consultarea a peste 1340 de stakeholdei externi si interni. In urma acestei analize complexe, am conturat:
Strategia noastra de sustenabilitate a Secom® Healthcare Group, care are la baza 5 directii prioritare de actiune, ce concentreaza impactul activitatii noastre: Etica pentru performanta in afaceri, Calitate pentru sanatate, Dezvoltare pentru echipa, Implicare pentru comunitate, Eficienta pentru mediu.
Primul raport de sustenabilitate Secom® Healthcare Group lansat in mod voluntar in 2022 si care prezinta o analiza completa si transparenta a activitatii derulate intre ianuarie 2020 - decembrie 2021, din perspectiva impactului social, economic si de mediu, precum si 32 de obiective asumate pentru o cresterea sustenabila a Secom® Healthcare.
Cei trei piloni ai strategiei de investitii comunitare / CSR pe care trebuie sa ne concentram eforturile viitoare si care sunt direct legati de cele trei obiective de dezvoltare durabila: Sanatate si Bunastare, Educatie de calitate, Consum si productie responsabile. Puteti descoperi proiectele sociale sustinute aici.
Suntem constienti ca mai avem multe de facut, dar suntem convinsi ca beneficiile generate de masurile pe care ni le-am asumat, vor crea valoare deopotriva pentru Secom® si pentru toti stakeholderii nostri (echipa, consumatori, comunitate, parteneri de business etc). Promisiunea noastra este ca vom continua sa ne analizam si monitorizam performanta de sustenabilitate, pentru a putea lua cele mai bune decizii, atat pentru companie, cat si pentru cei din jurul nostru.