Secom®, cel mai de incredere brand de suplimente alimentare pentru copii

Secom®, cel mai de incredere brand de suplimente alimentare pentru copii

Secom® a primit pentru al treilea an consecutiv titlul „Cel mai de incredere brand de suplimente alimentare pentru copii”, la categoria „complex de vitamine si minerale pentru copii”, in cadrul Galei Forbes Brands for Kids, eveniment care s-a desfasurat pe 20 noiembrie 2018, la Hotelul Intercontinental.

Titlul a fost acordat in urma unui studiu de piata efectuat de Forbes impreuna cu compania D&D Research, derulat in luna august 2018, pe un esantion de 1000 de mamici, care au rezidenta in 41 orase si care au copii cu varste cuprinse intre 0 si 8 ani.

Pe baza raspunsurilor oferite de acestea, s-a realizat un clasament care a vizat trei directii: incredere, siguranta si calitate.

Studiul a confirmat faptul ca Multi Vitamin & Mineral din gama ChildLife® Essentials de la Secom® reprezinta o alegere sigura si de calitate, o recunoastere extrem de importanta avand in vedere ca vine de la categoria de consumatori cu cele mai stricte si riguroase criterii de selectie: parintii.

ChildLife® Essentials este prima gama de suplimente alimentare naturale, special creata de medici pediatri pentru sanatatea copiilor. Gama include vitamine, minerale, probiotice, formule pentru imunitate si dezvoltare neurocognitiva, sustinand dezvoltarea fizica si psihica a bebelusilor si a copiilor. Produsele nu contin aditivi, coloranti sau indulcitori artificiali. Secom® este importatorul si distribuitorul exclusiv al produselor ChildLife® Essentials in Romania.

In cadrul Galei Forbes Brands for Kids au fost premiate cele mai de incredere brand-uri la urmatoarele categorii: scutece, lapte praf, suplimente alimentare pentru copii, lapte si produse lactate pentru copii, produse de puericultura, piureuri bio pentru sugari, monovitamine pentru copii, apa minerala plata pentru copii, detergenti pentru copii si supermarketuri-hypermaketuri cu gama de produse cea mai potrivita pentru copii. Totodata, Forbes a oferit, la cea de-a treia editie a evenimentului, 5 premii speciale pentru campanii sociale destinate copiilor si pentru branduri de servicii care au reusit sa castige increderea parintilor.

Urmatorul articol