Inchide

Un moment ...

Ai adaugat un produs in cos

Ai X produse in cos.

Poti ridica produsele si din magazinele Secom®

Cum cumpar | Contact |

Bine ai venit!

Cos 0
Cos 0
Cosul tau 0,00 lei
Nu ai nici un produs in cos!
0720873888 Comanda telefonic: 0720873888
Preluare comenzi: Luni – Vineri, 9:00 – 17:00

Termeni si conditii

Site-ul www.secom.ro, denumit in continuare “secom.ro” sau “site-ul”, este detinut si administrat de catre Secom Productie Servicii S.R.L., denumita in continuare “Secom”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 8978457, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/9299/1991, sediul in Strada Mircea Vulcanescu nr. 92, Sector 1, Bucuresti, Romania si adresa de corespondenta in Calea Bucuresti nr. 83-85, Com. Tunari, Jud. Ilfov, Romania, Tel./Fax: 021/316.4393; E-mail: info@secom.ro., mobil:+40 722 354 318, telverde: 0800 873 266.
Produsele comercializate pe acest site nu sunt destinate revanzarii!
Folosirea acestui site echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor detaliate mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora atat la momentul efectuarii primei accesari a site-ului www.secom.ro, dar si periodic. Secom isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul acestui site, fara o alta notificare prealabila. Clientii/utilizatorii accepta in mod expres ca simpla utilizare sau accesare a serviciilor oferite de catre secom.ro  semnifica acceptarea deplina si neconditionata a prezentelor conditii, impreuna cu orice modificari ulterioare.
Secom garanteaza Clientului/Utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.secom.ro si nu ii confera acestuia dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral, de a reproduce partial sau integral continutul site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Secom fara acordul prealabil scris al acesteia.
Daca Secom nu actioneaza in legatura cu o incalcare a Termenilor si Conditiilor, nu inseamna ca renunta la dreptul sau de a actiona in legatura cu incalcari viitoare sau similare. Daca o instanta constata ca vreo prevedere din acesti Termeni este neexecutabila sau invalida, acea prevedere va fi aplicata in cea mai mare masura permisa de legea aplicabila iar ceilalti Termeni vor ramane in vigoare si pe deplin aplicabili.
Clientul/Utilizatorul nu poate cesiona, delega sau transfera drepturile sau obligatiile sale cuprinse in acesti Termeni si Conditii.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre secom.ro si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.
Relatia dintre parti este guvernata, in principal, de urmatoarele acte normative:
•    OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
•    OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
•    Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
•    Legea 365/2002 privind comertul electronic.

 

1. Definitii

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul secom.ro.
Client – persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Secom, Clientului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Secomsi Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii si sa faca plata acestora.
Secom – societatea Secom Productie Servicii S.R.L., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 8978457, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/9299/1991, cu sediul in Strada Mircea Vulcanescu nr. 92, Sector 1, Bucuresti, Romania si adresa de corespondenta in Calea Bucuresti nr. 83-85, Com. Tunari, Jud. Ilfov, Romania.
Contract – o Comanda confirmata de catre Secom, prin care Secom este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si/sau Serviciile iar Clientul este de acord sa le achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
 

2. Drepturile de proprietate intelectuala 

Intreg continutul site-ului secom.ro, incluzand, dar fara a se limita la: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Secom (sau, dupa caz, a furnizorilor sai) si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Secom a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Logo-urile secom.ro sunt marci inregistrate ale Secom.
Utilizarea pe secom.ro a oricarui nume de marci inregistrate ale unor companii terte nu constituie reclama pentru companiile respective.

3. Exonerarea de raspundere

Secom nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului secom.ro.
Secom nu poate garanta ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la secom.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, secom.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Secom nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Informatiile incluse pe secom.ro au caracter informativ (pozele produselor sunt cu titlu de prezentare) si sunt puse la dispozitie cu buna-credinta, din surse pe care Secom le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Secom la adresa de e-mail info@secom.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Secom.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si/sau Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru Produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
Orice eventuale link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar secom.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acelor site-uri ori pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin acele site-uri.
Secom.ro isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor Termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, secom.ro. isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Implicit, secom.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori nu obliga secom.ro la nicio actiune. Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre secom.ro pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a producatorilor sau disponibilitatea produselor in stocul acestora. Confirmarea comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa procesarea acesteia de catre agentii secom.ro. Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site.
 

4. Limitarea accesului la site

Utilizatorii site-ului secom.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu secom.ro, nu sunt e-mailuri in masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. Secom.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda secom.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal


Secom este inregistrata in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal sub numarul 11011.
Categoriile de date personale prelucrate pot fi: numele si prenumele, sexul, data si locul nasterii, cetatenia, datele din actele de stare civila, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, profesie, loc de munca, formare profesionala,  date de geolocalizare/date de trafic.
Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe secom.ro, va primi comunicari comerciale din partea secom.ro doar in masura in care si-a manifestat consimtamantul in mod expres, selectand optiunea corespunzatoare.
Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. secom.ro va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte. 
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si a Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, secom.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal poate fi: gestiunea economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe secom.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.
Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a secom.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre secom.ro, afiliatii si colaboratorii acestora, pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, adresate Secom.
Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre secom.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele anterior furnizate.
Secom.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare a unor astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe secom.ro pentru niciun fel de prejudiciu. 
 

6. Inregistrarea ca Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul secom.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Secom.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca s-au utilizat informatii neconforme cu realitatea. 
 

7. Pretul

Toate preturile sunt exprimate in Lei, includ TVA si sunt finale: (i) in ceea ce priveste suplimentele alimentare - TVA in procent de 9%; (ii) in ceea ce priveste produsele fito-dermatocosmetice - TVA in procent de 19%. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Transportul pentru comenzile de peste 200 lei este suportat de catre secom.ro (se va lua in calcul suma efectiv de achitat de catre client, indiferent de eventualele discounturi existente in comanda in urma unor promotii sau a utilizarii de vouchere, coduri promotionale sau alte mecanisme de fidelizare). In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 200 lei tariful unic de transport este de 15 lei, fiind achitat de catre Client.
 

8. Comanda

Pentru a activa serviciul, Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de Comanda (unde sa fie livrata, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de Utilizator, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda. Aceste setari pot fi modificate oricand, ele devenind operabile incepand cu urmatoarea comanda plasata.
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar putand suporta consecintele acestor erori (comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Secom.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant Secom sa il poata contacta, prin orice mijloc disponibil, convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
Conform Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, articolul 9, contractul Clientului referitor la achizitionarea Produselor mentionate in Comanda nu este încheiat complet până când secom.ro nu trimite un e-mail/notificare in cont care Clientul este anunțat că Produsele au fost expediate sau Produsele sunt pregatite pentru a fi ridicate (in cazul comenzilor cu ridicare din magazinele Secom.)
Secom.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
•    esuarea / invalidarea tranzactiei online;
•    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
•    date incomplete sau incorecte ale Clientului;
•    activitatea Clientului poate produce daune site-ului secom.ro /partenerilor;
•    livrari consecutiv esuate;
•    alte motive obiective (spre exemplu, dar fara a se limita la: cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa,exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata etc.).
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, secom.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor de pe site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
 

9. Facturare – plati

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in Comanda. Secom va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
 

10. Modalitati de plata

•    Plata in numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor din magazinele Secom. In cazul coletelor livrate prin curier acesta va emite o chitanta. Pentru comenzile ridicate din magazinele Secom se va emite bon fiscal.
•    Card de credit – Aceasta metoda de plata este complet securizata. Plata se poate face atat prin intermediul terminalelor POS existente in magazinele Secom, cat si online.  Banca si procesatorul de plati (EuPlatesc.ro) sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile dumneavoastra, acestia oferind garantie totala. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat, produsele achizitionate vor fi livrate in termen de cel mult 2 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii. Mai multe informatii despre plata prin card de credit pot fi obtinute aici.    

11. Termen de valabilitate

Termenul de valabilitate este in conformitate cu datele mentionate pe etichetele Produselor, cu stricta respectare a conditiilor de depozitare/manipulare. Secom este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de valabilitate. O sesizare trebuie facuta on-line, prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va putea fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si Clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe e-mail clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.
 

12. Returul in caz de vicii ascunse se acorda in urmatoarele situatii:

•    In situatia in care un produs aflat in perioada de valabilitate prezinta neconformitati ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa, acesta va fi inlocuit;
•    Daca defectul prezentat nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, Clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON;
•    In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care necesita inlocuirea produsului.
In functie de natura situatiei, dovada achizitiei produsului este suficienta si necesara.
Exclusiv, in cazul retururilor aferente produselor neconforme, conform prezentului articol, costurile de transport sunt in sarcina Secom.
Pentru a beneficia de acestea, Clientul are urmatoarele obligatii:
•    produsul sa fi fost cumparat de la secom.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
•    sa respecte instructiunile de folosire/depozitare/manipulare si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
•    sa pastreze documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
•    sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul.
Cauze de neacceptare a returului:
•    deteriorari ale ambalajului; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea informatiilor referitoare la lotul si termenul de valabilitate aferente produsului;
•    deteriorarile produse ca urmare a nerespectarii instructiunilor de folosire / depozitare / manipulare.
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la acoperirea de catre secom.ro a viciilor ascunse ale produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu, acestea neextinzandu-se asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
 

13. Produsele cosmetice

In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au aplicata pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis.
 

14. Livrarea

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului: prin Curier sau ridicare personala din unul dintre magazinele Secom (lista actualizata a acestora fiind disponibila pe secom.ro). 
De regula, livrarea in Bucuresti si in tara se face in termen de 24 de ore (pana la finalul urmatoarei zile lucratoare) pentru comenzile confirmate pana in ora 15:00 si in termen de 48 ore (pana la finalul celei de-a doua zile lucratoare) pentru comenzile confirmate dupa ora 15:00. 
Pentru ridicare personala din magazinele Secom, in momentul plasarii comenzii trebuie selectata optiunea “Ridic din magazin”. In cadrul acestei optiuni este necesara selectarea magazinului din care se doreste ridicarea coletului. Aceasta varianta nu implica costuri de livrare, indiferent de valoarea comenzii. Produsele se pot ridica incepand cu momentul confirmarii comenzii.
Comenzile ce au fost transmise si confirmate, in cazul carora s-a optat pentru ridicarea produselor din magazinele Secom, vor fi rezervate pentru maxim 7 zile lucratoare, din momentul confirmarii comenzii. Daca in aceasta perioada comanda nu este ridicata, ea va fi automat anulata.
Pentru Clientii din strainatate, detaliile, termenul de livrare si pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar expedierea se va face dupa confirmarea incasarii contravalorii produselor/serviciilor si a taxelor de expediere/transport.
Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja confirmate.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Secom va informa Clientul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat online vor fi rambursate in termen de 30 de zile. Clientul poate, la libera sa alegere, sa confirme modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Secom va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

14.1. Conditii de livrare
La solicitarea secom.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Secom.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata in cazul in care Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii Comenzii (inclusiv la locul de munca al Clientului), si in situatia in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Conditiile de livrare se completeaza cu Termenii si Conditiile companiei de curierat agreate - Fan Courier, acestea fiind disponibile pe site-ul www.fancourier.ro
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre secom.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client.

14.2. Receptia produselor 
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.  

15. Campaniile promotionale

15.1. Codurile promotionale / cupoane discount / vouchere
Codurile promotionale oferite de secom.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Codurile promotionale sunt valabile exclusiv pentru comenzile online, indiferent de modalitatea de plata si de livrare alese. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria "Exceptii", produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri pentru aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea unei promotii nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. 
In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional exclusiv in scris, respectiv printr-un e-mail trimis pe adresa info@secom.ro, care sa contina numarul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acesta se reactiveaza in aceleasi conditii ca si cele ale codului promotional initial.
Atentie! Promotiile prezentate pe secom.ro nu se cumuleaza, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere-cadou, reduceri procentuale de pe site etc.) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in regulamentul promotiei. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. 
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc. nu se prevede altfel. Un cod promotional nu se poate utiliza pentru a plati taxele de transport cu exceptia cazului in care regulamentul promotiei specifica acest lucru.
Orice comanda, indiferent de promotie, va avea o valoare minima. Secom nu poate onora comenzi cu valoare zero.
Secom stabileste unilateral regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe secom.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. Secom.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.
Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.secom.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de codurile promotionale iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.

15.2. Intreruperea campaniei promotionale
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

15.2.2 Conditii de aplicare
Orice promotie la care se aplica coduri promotionale se limiteaza la un singur cod promotional per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).
Fiecare cod promotional este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum va fi mentionat in termenii si conditiile aferente, in mailul de oferire a codului promotional si in contul de utilizator sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Secom isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste coduri promotionale in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.
Niciun cod promotional nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
Pentru retururi integrale de produse codul promotional nu poate fi aplicabil. In cazul unui retur partial, codul promotional ramane valabil doar daca produsele pastrate in comanda sunt eligibile conform regulamentului promotiei, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite.
Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur cod promotional de reducere se poate folosi per comanda.
Orice cod promotional va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un cod promotional nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.

15.2.3 Anulare, refuz, retur comanda
In cazul returnarii produselor achizitionate la care s-a aplicat si un cod promotional, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin cod promotional este anulata, respinsa sau returnata integral, Clientului i se va returna doar suma efectiv achitata. 

15.3 Campanii cu produs cadou
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, Clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si sigilat. Conditiile integrale de retur se pot gasi la punctul 17 - Politica de retur.
 

16. Programul de fidelizare clienti

16.1 Programul de fidelizare online
Clientii Secom.ro beneficiaza de inscriere gratuita in programul de fidelizare secom.ro. Programul de fidelizare ofera posibilitatea Clientului de a beneficia de un discount progresiv in functie de valoarea cumulata a achizitiilor incepand cu momentul includerii acestuia in programul de fidelizare. Includerea Clientului in programul de fidelizare se poate face in momentul crearii unui cont de utilizator pe secom.ro sau ulterior prin intermediul meniului asociat contului de client. Beneficiile incrierii in programul de fidelizare sunt valabile de la includerea Clientului in programul de fidelizare online. 

16.2 Beneficiile programului de fidelizare
Odata inclus in programul de fidelizare secom.ro Clientul beneficiaza de:
- discount 3% incepand cu prima achizitie (inclusiv);
- discount 5% pentru achizitii cumulate de peste 1000 lei;
- discount 7% pentru achizitii cumulate de peste 1500 lei;
Odata ajuns la un anumit prag de achizitii valoarea discountului ramane aceeasi, indiferent de suma achizitionata, pana la momentul in care se atinge urmatorul prag. In calculul valorii cumulate a achizitiilor nu sunt incluse costurile de transport aferente comenzilor online.
Pentru a putea participa la acest program, Clientul trebuie sa fie inregistrat in site-ul secom.ro, cu o adresa valida de e-mail. Fidelizarea contului de client se va face automat, in decurs de 24 ore din momentul atingerii pragurilor precizate. Clientul nu trebuie sa faca nicio cerere in acest sens. Imediat ce contul a fost fidelizat, Clientul va primi o instiintare in acest sens prin e-mail.
Pentru a avea acces la beneficiile programului de fidelizare, Clientul trebuie sa se logheze in site in contul dedicat. Dupa logare in cont, Clientul va putea vizualiza direct in pagina produselor pretul special si discountul acordat in functie de categoria de discount aferenta.
In cazul retururilor partiale sau integrale de comenzi, sumele returnate Clientului vor fi luate in calcul la stabilirea pragului de discount aferent Clientului, acest lucru putand genera schimbarea categoriei de discount acordat respectivului Client.

16.3 Cardul de fidelitate Secom
Programului de fidelizare online a clientilor ii este asociat Cardul de Fidelitate Secom. Acesta ofera Clientului posibilitatea de avea aceleasi beneficii asociate contului de client secom.ro si in magazinele Secom. In acelasi timp, pe baza cardului de fidelitate, achizitiile din magazinele Secom vor putea fi cumulate cu achizitiile online prin site-ul secom.ro, acestea intrand in calculul valorii cumulate a achizitiilor ce determina pragurile de discount aferente programului de fidelizare.
Dupa primirea mailului de confirmare a fidelizarii contului secom.ro Clientul va primi Cardul de Fidelitate Secom impreuna cu produsele din prima comanda de pe secom.ro. De asemenea, un Client deja inscris in Programul de Fidelizare Secom si posesor al unui card de fidelizare, are posibilitatea asocierii acestui card la contul de client nou creat pe secom.ro, beneficiile deja asociate cardului de fidelitate fiind automat importate si asociate contului online.
Discounturile primite folosind cardul de fidelitate sunt valabile in toate magazinele Secom, atat pentru posesorul cardului de fidelitate, cat si de persoana care a intrat in posesia cardului secundar atasat (card “pui”). In magazinele Secom, posesorul care nu prezinta cardul de fidelitate inainte de achitarea produselor nu va putea beneficia de discountul cardului. Cardul nu permite oferirea discountului ulterior momentului achizitiei. La atingerea oricarui prag discountul se va acorda in termen de 24 ore de la atingerea acestuia. Discountul oferit prin intermediul cardului de fidelitate nu se aplica si pentru produsele aflate in alte promotii, insa valoarea acestora se adauga la totalul achizitiilor.

16.4 Folosirea cardului de fidelitate 
Pentru a beneficia de discount, Clientul va trebui sa anunte de la inceput, inainte ca personalul din magazin sa inceapa introducerea produselor in casa de marcat fiscala, ca este posesor de card de fidelitate Secom. Cardul va fi inregistrat, moment in care personalul Secom va avea acces la informatii privind discountul cardului. Sistemul este centralizat pentru toate magazinele Secom si pentru site-ul secom.ro. 

16.5 Cardurile deteriorate, pierdute sau furate 
In cazul in care un card de fidelitate Secom s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anuntat imediat sunand la 0800 873 266 sau trimitand un email la info@secom.ro si comunicand numele, adresa si date de identificare ale posesorului de card. Participantul care deterioreaza, isi pierde cardul sau ii este furat are dreptul la un nou card. 
In cazul cardurilor de fidelitate neasociate unui cont client pe secom.ro, in perioada de preschimbare a cardului nu se vor contoriza valorile de achizitie pentru trecerea la un nou prag al discountului valabil pe card. Pentru a beneficia de continuitate in cumularea valorii comenzilor / acordarea dicountului conform pragului atins, recomandam asocierea cardului de fidelitate cu un cont client pe secom.ro. Asocierea cardului cu un cont client pe secom.ro se poate face in momentul crearii noului cont pe secom.ro dar si ulterior prin intermediul meniului asociat contului de client.
Pentru cardurile de fidelitate asociate unui cont de client secom.ro, doar achizitiile online, in perioada de preschimbare a cardului, se vor putea contoriza pentru trecerea la un nou prag al discountului.
Noul card se va emite in termen de maxim 15 zile lucratoare de la comunicarea deteriorarii, pierderii sau furtului si in limita stocului de carduri disponibile.
In cazul inlocuirii cardului, beneficiile asociate cardului de fidelitate anterior se pastreaza.

16.6 Punctele de fidelitate
Punctele de fidelitate sunt oferite bonus exclusiv clientilor secom.ro la fiecare produs achizitionat, ca modalitate de recompensare a fidelitatii lor.
Fiecare produs beneficiaza de un anumit numar de puncte oferite bonus, care se vor adauga in contul de client in momentul achizitionarii produsului. In orice moment clientii pot vizualiza in contul lor numarul de puncte disponibile, cat si numarul de puncte obtinute la fiecare comanda plasata.  
Imediat ce exista in cont puncte in valoare de minim 1 RON (100 puncte), clientul le poate folosi pentru a beneficia de reduceri de pret atunci cand plaseaza o noua comanda in site.
Valoarea unui punct de fidelitate este de 0.01 RON (ex. 100 puncte = 1RON). 
Valabilitatea punctelor de fidelitate aferente unei comenzi este de 12 luni din momentul procesarii comenzii. Punctele acumulate expira in termen de 12 luni de la momentul alocarii lor. Pentru a putea folosi Punctele de fidelitate este necesar ca in contul clientului sa existe puncte in valoare de minim 1 RON (100 puncte). 
Nu este obligatoriu sa fie folosite toate punctele din cont pentru a obtine discount la o comanda, Clientul avand posibilitatea de a folosi exact numarul de puncte dorit (care sa echivaleze cu o suma intreaga, fara zecimale), dar nu mai putin de 100 de puncte.
Punctele aferente unei comenzi vor intra in contul Clientului doar in momentul in care suma achitata pentru respectiva comanda intra in contul Secom (instant pt comenzile platite online cu card, dupa confirmarea platii pentru comenzile ridicate si plata din magazin sau 10 zile lucratoare pentru comenzile achitate ramburs).
In cazul comenzilor cu plata ramburs, punctele aferente acestora vor fi afisate in detaliile contului Clientului dar nu vor putea fi folosite, fiind cu stare "In asteptare". Acestea vor deveni active in momentul in care suma aferenta comenzii este efectiv incasata.
Daca o comanda in care s-au folosit puncte de fidelitate este anulata (total/partial), punctele folosite vor fi returnate in cont in mod proportional (total/partial).
Daca o comanda este anulata (total/partial), punctele care urmau sa fie primite in baza valorii acesteia vor fi de asemenea anulate in mod proportional (total/partial).
Punctele se pot acorda numai persoanelor care au creat cont valid de client in site si doar pentru comenzile online, chiar daca ridicarea produselor se face direct din magazinele Secom. Punctele de fidelitate nu se acorda pentru achizitiile realizate direct din magazinele Secom. Punctele de fidelitate se pot folosi exclusiv pentru comenzile online plasate pe secom.ro.
Punctele nu pot fi transferate dintr-un cont de client in altul.
Punctele nu pot fi preschimbate in bani.

17. Politica de retur

Conditii generale
Secom.ro ofera posibilitatea de retur pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului sau oricand, pe parcursul termenului de valabilitate al produsului, daca sunt constatate neconformitati ale produsului ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa)Prezentele prevederi se completeaza cu prevederile articolului 12.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre Client, exceptie facand retururile ocazionate de neconformitati/vici ascunse ale produsului, conform punctului 12. Returul in caz de vicii ascunse.
Produsele se pot returna prin orice companie de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Secom. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Secom Productie Servicii S.R.L., Calea Bucuresti nr. 83-85, Com. Tunari, Jud. Ilfov.
In caz de retragere din contract, Clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficienta transmiterea de catre Client a comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile de la data receptionarii Produselor).

17.1 Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice secom.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate prin e-mail la adresa: e-shop@secom.ro, respectiv prin fax la numarul +40 21 316 43 93 sau sa efectueze returul fara notificare, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, secom.ro poate refuza coletul.
Pentru notificarea prin e-mail sau fax, Clientul va completa si trimite catre Secom “Formularul de retur Produse” sau va face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.

Catre: Secom Productie Servicii SRL, Calea Bucuresti nr. 83-85, Com. Tunari, Jud. Ilfov, Tel: +40 21 316 43 93, Email: e-shop@secom.ro
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:
Produsele au fost comandate la data:
Numarul comenzii:
Numele cumparatorului:
Adresa cumparatorului:Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):
Data:
Detalii motiv retur:


17.2 Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de Client, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon fiscal etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu secom.ro). 
In urma analizarii Produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur, secom.ro poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, secom.ro va comunica Clientului motivele acestuia. Totodata, expedierea catre Client a produselor neacceptate ca retur se va face exclusiv pe cheltuiala si la initiativa Clientului. In cazul in care, in termen de cel mult 60 de zile de la data comunicarii refuzului de preluare a returului, Clientul nu intreprinde niciun demers pentru ridicarea Produsului, Secom va proceda la distrugerea acestuia, putand pune la dispozitia Clientului documente doveditoare in acest sens.
Conform art. 16 lit. d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014 Secom isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid ori care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat). 
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si sigilat. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 13. “Campaniile Promotionale”, mai exact punctul 13.4 “Campanii cu produs cadou”.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Intrucat produsele comercializate de catre Secom sunt obtinute din materii prime naturale, nu se vor accepta returi pe considerente de diferente/discrepante de culoare/gust/miros/textura intre acelasi tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentand o lipsa de conformitate/viciu ascuns. 

17.3 Termene de returnare a sumelor achitate
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial (daca e cazul) in interval de 30 de zile calendaristice de la data la care secom.ro accepta returul.
Pentru retururi partiale de comenzi, daca valoarea produselor ramase in comanda nu respecta conditiile ofertei/promotiei referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depaseste 200 lei, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate mai putin costul unui transport aferent produselor pastrate (produsele pastrate sunt asimilate unei comenzi care nu se califica pentru transport gratuit).

18. Modalitatile de adresare a reclamatiei

Reclamatia reprezinta posibilitatea oferita Clientului ca, in conformitate cu normele legale existente, sa inainteze o solicitare de rezolvare a unor situatii considerate de catre acesta drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a produselor si serviciilor, la care se asteapta un raspuns sau o rezolutie. 
Clientii care beneficiaza de serviciile Secom pot adresa reclamatiile in limba romana astfel: 
- prin posta, catre Secom Productie Servicii SRL, Str. Calea Bucuresti nr. 83-85, Com. Tunari, Jud. Ilfov; 
- prin fax la 021 316 43 93; 
- prin e-mail la adresa info@secom.ro. 
Reclamatiile vor fi receptionate si procesate de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-17:00.
Reclamatia poate fi adresata exclusiv in forma scrisa. In situatia expedierii prin posta, aceasta se va face doar confirmare de primire.
Sesizarea trebuie adresata/inaintata de catre Client in termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data achizitiei produsului reclamat/contestat. Ea va fi solutionata in cel mult 30 de zile de la data primirii sesizarii. In situatia in care reclamatia nu a fost solutionata in acest termen, Secom va trimite o informare scrisa cu privire la motivele pentru care aceasta nu a fost solutionata, in termen de cel mult 5 zile de la data expirarii termenului de solutionare.
Sesizarea va contine cel putin urmatoarele elemente:
- numele complet al persoanei care adreseaza reclamatia (denumirea, in cazul persoanei juridice)
- calitatea acestuia (numai daca persoana care semneaza plangerea este imputernicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei societati comerciale)
- datele de identificare (domiciliu, CNP, serie si numar act identitate, in cazul persoanei fizice/sediul social, Cod Unic de Inregistrare, numar de ordine la Oficiul Registrului Comertului, in cazul persoanei juridice)
- descrierea completa a defectului/celor reclamate, precum si numarul facturii si data achizitionarii produselor/serviciilor
- adresa corecta si completa la care raspunsul Secom va fi expediat
- data intocmirii reclamatiei
- semnatura persoanei care formuleaza reclamatia (si stampila, in cazul persoanelor juridice).
Secom se poate afla in situatia imposibilitatii solutionarii reclamatiei, daca oricare din elementele de mai sus lipsesc.
Orice reclamatie/sesizare expediata in termen si care va cuprinde toate elementele enumerate anterior va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. Secom nu poate garanta solutionarea favorabila a reclamatiei/sesizarii. In situatia in care clientul nu va considera solutia oferita de catre Secom drept potrivita, acesta se va putea adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (link), iar in situatia in care nici masurile dispuse astfel nu sunt satisfacatoare, instantei judecatoresti competente.    
 

19. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (totala/partiala) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului. 
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara a putea pretinde plata de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.
 

20. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre secom.ro si Client va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se va apela la instantele judecatoresti competente.
 

21. Frauda

Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice tip de comportament de natura a afecta bunul mers al promotiilor/ofertelor/concursurilor, sunt interzise si vor fi considerate drept tentative de frauda. Proprietarul site-ului secom.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor/ofertelor/concursurilor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor clientilor secom.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor secom.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.
 

22. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va deveni nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea tuturor celorlalte clauze.
 

23. Date de identificare

Societatea Secom Productie Servicii S.R.L.
Nr.ord.reg.com.: J40/9299/1991
C.U.I: 8978457
IBAN: RO94 BACX 0000 0002 9510 9000
Banca: Unicredit Tiriac – Suc. Titulescu  

Unde ne gasesti

Alege orasul:
 

 

Secom - Brasov Str. Muresenilor nr.7 Brasov Brasov Romania
Brasov, Brasov

Str. Muresenilor nr.7

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 006

Mobil: 0725 443 645

E-mail: brasov@secom.ro


Secom - Sector 1 Stirbei Voda nr. 150 Sector 1 Bucuresti Romania
Bucuresti, Sector 1

Stirbei Voda nr. 150

Centrul de Medicina Integrativa


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 021 316 43 92

Mobil: 0733 354 000

E-mail: stirbeivoda150@secom.ro


Secom - Sector 2 Stefan cel Mare nr. 22 Sector 2 Bucuresti Romania
Bucuresti, Sector 2

Stefan cel Mare nr. 22

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 001

Mobil: 0725 443 640

E-mail: stefancelmare22@secom.ro


Secom - Sector 3 Mihai Bravu nr. 286 Sector 3 Bucuresti Romania
Bucuresti, Sector 3

Mihai Bravu nr. 286

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 004

Mobil: 0725 443 643

E-mail: mihaibravu286@secom.ro


Secom - Sector 6 Iuliu Maniu nr. 59 Sector 6 Bucuresti Romania
Bucuresti, Sector 6

Iuliu Maniu nr. 59

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 002

Mobil: 0725 443 641

E-mail: iuliumaniu59@secom.ro


Secom - Ploiesti Bd. Republicii nr. 181 Ploiesti Prahova Romania
Ploiesti

Bd. Republicii nr. 181

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 003

Mobil: 0725 443 642

E-mail: ploiesti@secom.ro


Secom - Iasi Piata Unirii nr. 2 Iasi Iasi Romania
Iasi, Iasi

Piata Unirii nr. 2

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 005

Mobil: 0725 443 644

E-mail: iasi@secom.ro


Secom - Bacau Calea Marasesti nr. 11 Bacau Bacau Romania
Bacau, Bacau

Calea Marasesti nr. 11

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 007

Mobil: 0725 443 646

E-mail: bacau@secom.ro


Secom - Timisoara Piata Huniade nr. 3 Timisoara Timis Romania
Timisoara

Piata Huniade nr. 3

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 – 20:00

Sambata: 09:00 – 14:00

Duminica: inchis


Telefon/Fax: 0372 444 008

Mobil: 0725 443 647

E-mail: timisoara@secom.ro


Secom - Sibiu Str. Tribunei nr. 2 Sibiu Sibiu Romania
Sibiu, Sibiu

Str. Tribunei nr. 2

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 09:00 - 21:00

Sambata: 10:00 - 15:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 009

Mobil: 0725 443 648

E-mail: sibiu@secom.ro


Secom - Pitesti Str. Victoriei nr.1 Pitesti Arges Romania
Pitesti

Str. Victoriei nr.1

Magazin


Program:

Luni - Vineri: 08:00 - 20:00

Sambata: 09:00 - 14:00

Duminica: Inchis


Telefon/Fax: 0372 444 010

Mobil: 0725 443 649

E-mail: pitesti@secom.ro